måndag 13 december 2010

Sankta Lucia


Det var några år sedan, men det är faktiskt jag som lussar för er här! Tror ni att det är Adam jag beundrar när jag tittar ner på brickan? Nej, den koppen betydde inget alls för mig då. Jag kommer faktiskt inte ens ihåg att vi hade någon sådan. Den blanka vridna gräddkannan däremot, den var fin!


Jag har dopklänningen som lusseskjorta!


Adam är, som de flesta känner till, en av Stig Lindbergs mest omtyckta koppar.


Nu finns den också, sedan ett antal år tillbaka, i nyproduktion. Mycket trevligt! Men inte riktigt samma sport som att loppisfynda...

1 kommentar:

  1. Så himla söt Lucia, du var ju rätt stor när du döptes, det var väl därför som du även kunde ha dopklänningen när du var i två-tre års åldern, vilket jag tror att du var här. Men ärmarna ser onekligen lite snäva ut.
    Ha en riktigt fin lucia, vila mycket, gör bara saker som roar dig. Kramelikram.

    SvaraRadera