tisdag 4 januari 2011

Det här


är vad jag ska ägna mig åt den närmaste tiden. Jag kanske inte kommer att klättra i träd precis, men jag har tänkt vara ute, leka med mina barn, baka mjukkakor, bära ved, ja, sådant som är här och nu. Allt det där andra, som visserligen är roligt och utvecklande, men som tar tid och kraft, får komma sedan, i lämpliga doser.

Därför, kära läsare, tackar jag för mig. Det har varit så roligt, så roligt, men bloggandet är inte något jag prioriterar just nu. Och vem vet, vi kanske stöter på varandra igen, i något annat sammanhang.

3 kommentarer:

  1. Det verkar som om beslutet redan är taget så tack för allt du visat oss och ha det bra.

    SvaraRadera
  2. Mycket bra beslut!
    Men du kan ju komma igen när du känner att du orkar utan krav eller så.
    (Kommer du inte att läsa andras bloggar då heller?)

    SvaraRadera