måndag 8 februari 2016

Det här med att blogga. Det är ju så roligt att skriva och visa bilder! Och kul att sedan se tillbaka och minnas vad jag gjort, hur jag tänkt, vilket väder det var, vilken kopp jag drack ur! Om sedan någon annan kan ha glädje av det är det en rolig bonus.

Men så kommer perioder när jag tänker annorlunda. Bloggandet tar tid och har inget syfte, renderar varken inkomst eller uppskattning. En röst i mig säger att det bara är tjoller (som man säger här i trakten) och inte är till någon som helst nytta, vilket förstås är helt sant.

Men ändå. Visst finns det mycket här i världen som finns till bara för att! Så då går jag in till min blogg igen och gör mig hemmastadd. Den här gången låg en uppmuntrande kommentar och väntade på mig som ett brev på hallmattan. Jag tror att jag tar och sätter ihop ett nytt inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar