torsdag 1 april 2010

Nu är det påsk!


Nu är glada påsken här, åtminstone om ett par dagar. Vi åker till Arvidsjaur för att vara ute och åka skidor och skoter, men framför allt för att få vara med familjen (åtminstone en stor del av den), den fina trevliga mysiga!


Påskpynt har aldrig varit någon stor grej i min familj eftersom vi alltid firat påsken i stugan. Men inte kunde jag låta bli att köpa den här påskduken med förtjusande tryck och vacker färgkombination. Den skulle lätt platsa i Pennys påskdukar om den bloggen fanns (Jmf Jennys juldukar). Den har tyvärr inte någon märkning, men man skulle bra gärna vilja se fler dukar av samma ursprung.

Eftersom jag åker bort under påsken så kommer det endast att komma ett par schemalagda inlägg, och kanske något mobilt om jag inte kan hålla mig. Glad påsk på er allihopa!

3 kommentarer: